FANDOM

Huell Babineaux, dizide 2, 3, 4 ve 5. sezonlarında görülen bir yan karakterdir. Kendisi avukat Saul Goodman'ın güvenlik şefidir.

İkinci Sezon Edit

Walter White, Saul ile görüşmek için ofisine gider ve Huell orada bir sandalyede oturmaktadır. Ve işinden sıkılmış bir biçimde Walter'a bakmaktadır.

Üçüncü Sezon Edit

Saul, Walter'la kavga edince Mike Ehrmantraut ve Huell, Walter'ı dışarı atmıştır.

Dördüncü Sezon Edit

Walter, Jesse Pinkman'ı kendi tarafına çekmek için Huell ile beraber Brock Cantillo'yu zehirlerler. Ve bu konuda Huell sessiz kalmaya çalışır.

Beşinci Sezon Edit

Walter, paralarını daha güvenli bir yere taşımak için Saul'la görüşür. Saul da Patrick Ruby ve Huell'ı görevlendirir. İkisi oraya gidince o kadar parayı görüp şaşırırlar. Huell, paraların üstüne yatar ve ardından Patrick de yatar. Daha sonra parayı varillere koyup kamyonu Walter'a verirler.

Hank Schrader, Walter'ın Heisenberg olduğunu öğrenince bu işi araştırmaya başlar. Jesse'nin saldırıganlığı yüzünden tanık koruma programına alının Huell'ı sorgular. Huell, Jesse'den çok korkmuştur. Daha sonra Jesse, Walter'ı tuzağa düşürmeye çalışırken Huell'ı dövüp paranın yerini öğrendiği yalanını uydurur. Ancak öyle olmamıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki