FANDOM

Skyler White, Walter White'ın karısıdır. Kendisi Beneke Şirketi'nde çalışmaktadır. Walter White Jr. ve Holly White adlı iki çocuğu vardır.

Birinci Sezon Edit

Skyler 7 aylık hamiledir. Ve evin düzenini korumaya çalışmaktadır. Sancıdan dolayı hastaneye kaldırıldığında Walter'ın kanser olduğunu öğrenir. Daha sonra da Walter'ın marijuana kullandığını öğrenir. Bunu Hank Schrader'a söylesede Hank, Walter White Jr.'ın marijuana içtiğini zanneder ve ona bu konuda bir ders verir.

Okuldaki kimya laboratuvar eşyalarının çalkndığını öğrenince Walter ile beraber okuldaki konferansa giderler. Oradan dönünce Holly White için bir parti düzenlerler. Orada Marie çalıntı bir taç hediye eder. Skyler bunu öğrenince çıldırır.

İkinci Sezon Edit

Skyler ve Marie hala kavgalıdırlar. Bu sırada Tuco Salamanca, Walter ve Jesse Pinkman'ı kaçırır. Skyler, Hank ve Steve Gomez yardıma yetişirler. Hank, Tuco'yu öldürdükten sonra Walter'ı bir markette çırılçıplak bulurlar. Hemen Walter'ı hastaneye kaldırırlar. Skyler oraya gelir ve Walter'ı tedaviye sokar. Ancak daha sonra Walter tedaviyi reddeder.

Skyler, aileye para kazandırmak için Beneke Şirketi'nde çalışmaya başlar. Daha sonra patronu Ted Beneke'ye aşık olur. Bebeğini doğurduktan sonra Walter'ın ona yalan söylediğini anlar ve evden kovar.

Üçüncü Sezon Edit

Skyler, Walter'ın meth pişirdiğini öğrenir. Bunun üzerine Walter, Skyler ile barışmaya çalışır ancak Skyler, patronu Ted ile birlikte olur. Ancak Walter her defasında geri dönmeye çalışmaktadır. Hatta eşyalarını toplayıp eski evine tekrar yerleşir. Bunun üzerine Skyler, Ted Beneke ile yattığını söyleyince Walter gider. Leonel Salamanca ve Marco Salamanca, Hank'e saldırınca Skyler, Walter'a güvende olup olmadığını sorar.

Daha sonra Walter'ın avukatı Saul Goodman ile tanışır. Hatta Walter'ın eskiden çalıştığı araba yıkama yerini satın almaya çalışır ve Walter'a para aklamayı öğretir. Daha sonra ona sahte bir hikaye yazar ve barışırlar.

Dördüncü Sezon Edit

Skyler hala Walter'a yardım etmeye devam etmektedir. Araba yıkama şirketini işletir ve finansal konularda Ted Beneke'ye yardım eder. Ancak Ted'in şirkette kanunsal bir sorun çıkar ve tutuklanmamak için Skyler, parasının yarısını şirkete öder. Walter bunu öğrenince delirir.

Gustavo Fring, Walter'ı tehdit edince Skyler ve oğlu Walter White Jr.,Hank'in evine yerleşirler. Gus öldükten sonra geri dönerler.

Beşinci Sezon Edit

Ted sakat kalır ve Skyler onu ziyaret eder. Walter ise Jesse Pinkman ve Mike Ehrmantraut ile iş kurar ve tutuklanmamaya çalışır. Skyler ve Saul ise Walter'a yardım eder. Bir süre sakin bir hayattan sonra Walter meth işini bırakır ve Hank, Walter'ın Heisenberg olduğunu öğrenir. İlk başta Hank, Skyler'ı sorgular ama bir şey öğrenemez.

Daha sonra Walter tutuklanır ve Jack Welker, Hank'i öldürüp Walter'ın parasını çalarlar. Walter, elinde kalan 10 milyon dolarıyla Skyler, Walter Jr. ve Holly'i kurtarmaya çalışırken kavga ederler ve Walter tek başına kaçar.

Daha sonra Skyler, kızlık soyadını geri alıp küçük bir eve taşınmak zorunda kalır. Ancak FBI ve DEA onun peşini bırakmaz. Walter geri dönüp Skyler'a elveda der.

Also on FANDOM

Random Wiki